Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

“Υψηλός κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς την ...........”

Αυτού του τύπου οι ειδήσεις είναι πλέον συνηθισμένες στα ΜΜΕ.
Στην ουσία μοιάζουν με την “προαναγγελία ενός βέβαιου θανάτου”, αργά η γρήγορα η φωτιά θα ανάψει ......
Οι “αρχές” έκαναν όμως το καθήκον τους......
Πέντε είναι οι παράγοντες που “χρειάζεται” μια πυρκαγιά για να γίνει ανεξέλεγκτα καταστροφική.
1 Καύσιμη ύλη (Συσσώρευση μεγάλων ποσοτήτων από ξερά δένδρα, κλαδιά, θάμνοι, χόρτα κλπ)
2 Μια σπίθα (Από κάπου πρέπει να αρχίσει...)
3 Ευνοϊκοί ισχυροί άνεμοι ( Για την ταχύτατη ανάπτυξη και μεταφορά της )
4 Υψηλές θερμοκρασίες ( Για την απομάκρυνση κάθε ίχνους υγρασίας)
5 Ο χρόνος (“Το timing” , πρέπει να συνυπάρχουν όλα τα παραπάνω)

(Οι δύο πρώτοι παράγοντες είναι εντελώς απαραίτητοι για την δημιουργία πυρκαγιάς)

Από όλα όμως αυτά οι “αρχές” εστιάζουν , σε ότι αφορά την πρόληψη, μόνο στον δεύτερο παράγοντα δλδ να μην υπάρξει η “σπίθα”.....
Μοιάζουν με την ομάδα που αμύνεται στην μικρή της περιοχή, από τεμπελιά, και ελπίζει στην αστοχία των αντιπάλων της για να μην δεχτεί γκολ...!
Απλά είναι θέμα χρόνου.
Κατά την γνώμη μου μόνο ο πέμπτος παράγοντας μπορεί με μεγάλη ασφάλεια να “ελεγχθεί” και να αποδώσει ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Πχ Ανάβοντας φωτιές στα δάση , για την απομάκρυνση της καύσιμης ύλης, εκτός “timing” , για παράδειγμα: τι πιθανότητες έχει μια φωτιά στις αρχές Μαΐου να γίνει καταστροφική;
Από όσο γνωρίζουμε , ελάχιστες, με αυτόν τον τρόπο όμως απομακρύνουμε τον σοβαρότερο παράγοντα , την καύσιμη ύλη, και καθιστούμε το δάσος ασφαλές κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, όταν με βεβαιότητα θα συνυπάρξουν οι άλλοι παράγοντες.........

Τα παραπάνω είναι σκέψεις ενός “κοινού κεφαλιού” και ελπίζω όχι “κενού”........

119 σχόλια:

doctor είπε...

Γιώργο αυτό μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε αστικά δάση και είναι εννοείται ανεφέρμοστο σε όλη την Πίνδο ή σε μεγάλα δάση.

Αυτή η 33χρονη πυροβολημένη που έβαλε τη φωτιά έχει σχέση με την 35χρονη του DVD του Ζαχόπουλου;; λολ

Πήγα σήμερα το απόγευμα. Πήγα με το αυτοκίνητό μου. Φόρτωσα τα μπιτόνια με νερό και πήγα ψηλά στα πευκάκια του Σκάι και τα πότισα.
Έκανα δύο δρομολόγια και έκανα ...ρίψεις 4 μπιτονιών.
Όμως ο δρόμος είναι μαύρο χάλι και το Yaris δεν είναι για off road διαδρομές.
Αύριο θα ξαναπάω με Λεωνίδα και Μίλτο (αν καταφέρουν και συντονιστούν!) και αν "κλείσει" το ραντεβού θα ενημερωθεί και ο glam τηλεφωνικώς.

doctor

glam είπε...

Doc: Το "πρόβλημα" εντοπίζετε, κυρίως, στα πευκοδάση, (ξηρές περιοχές με χαμηλό υψόμετρο) τα οποία είναι τα "κατεξοχήν" "πυρόφυλλα" , ζουν κυριολεκτικά για να καούν!!
(Το πρόβλημα δεν είναι όταν καίγονται "ώριμα" δάση, μια φορά κάθε 70 -80 χρόνια, άλλωστε με αυτόν τον τρόπο ανανεώνονται χιλιάδες χρόνια τώρα...., πρόβλημα είναι ότι καίγονται με μεγάλη συχνότητα, ...)
Τα δάση (πχ) της Πίνδου δεν είναι τέτοια, γι' αυτό και σπάνια καίγονται, εκεί η φύση έχει επινοήσει άλλες μεθόδους ανανέωσης πχ γρήγορο σάπισμα κλπ.
(Μπορεί να συμβεί σε παρατεταμένες περιόδους ξηρασίας....πχ Πάρνηθα)

Πήγες με το αμάξι εκεί;;;
Δεν πάει ούτε το μηχανάκι.....αρνείται πεισματικά!!

Συντονίστε με .......

doctor είπε...

Γιώργο στις 6:30 θα είμαι εκεί. Δεν έχω μιλήσει με τα παιδιά αλλά πάνω κάτω γι'αυτήν την ώρα λέγαμε.

Υ.Γ. Τι μέλι είναι αυτό ρε σύντροφε; Έχω πάθει πλάκα σε λέω!

glam είπε...

Με βλέπω κατά τις 7, έχει ακόμη αρκετή ζέστη και από μια ηλικία και μετά ...
Για το μέλι, όπως τα είπαμε, δυστυχώς η ποσότητα είναι μικρή αλλά αν είναι για τις κόρες !.....μια μυρουδιά θα βρεθεί.

Ανώνυμος είπε...

Mesa ki ego. Opote leme 18:30 me 19:00. O Miltos den tilefonise akomi. Isos na anevale tin anaxorisi tou apo voreia Ellada.
Episinapto kai 1 link asxeto me to alsos sto Galatsi, alla poli sxetiko gia tin poli mas kai tous ligostous eleftherous xorous tis:
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=480009
Leonidas

Ανώνυμος είπε...

o miltos kanei tour sth boreia ellada, alla apo trith-tetarth tha einai stis epalkseis.
miltoskalh dynamh

Ανώνυμος είπε...

Endexete to apogeuma na eimai me Milto sto alsos.
Kiriaki isos kai enisxiseis apo Stokxolmi. Tha eisai ekei Dimitri?
Leonidas

Ανώνυμος είπε...

1 link simantiko kata tin apopsi mou:
http://www.tvxs.gr/v17681/1/1

Ανώνυμος είπε...

Kati skoupidia mazepsame kai simera (6/8) me ton Milto pou ithele na epitheorisei tin perioxi.
Mazeuomaste tin Kiriaki gia potisma kai loipes ergasies?
Leonidas

doctor είπε...

Εγώ θα πάω αύριο το απόγευμα Λέων αλλά αν πάτε με τον Μίλτο Κυριακή έρχομαι κι εγώ.
Να αναφέρω ότι την περασμένη εβδομάδα έπεσε πότισμα πολύ γερό και τα δέντρα μας χόρτασαν νερό.
Μόνο που ο Γιώργος μας έσπασε ένα μπιτόνι διότι είναι ...απρόσεκτος!!!

Μίλτο πως πήγε η ...επιθεώρηση; Τα πάμε καλά;

Ανώνυμος είπε...

Alli mia mera me psilokathariotites sto alsos. Mazeutikan apokleistika anakiklosimes suskevasies(koutakia alouminiou, plastika mpoukalia ktl), apo ta perix tou purofilakiou kai kata mikos tis mantras sta sunora me Filothei.
Se ola ta futa mas topothetithike perlitis oste na sugratei ugrasia meta to potisma kai tin vroxi.
To kompost fisika aplothike giro apo kapoia peuka.
Ksexasa tipota Miltiadi?
Pame kala kai dinata!
Leonidas

Ανώνυμος είπε...

Potisma apo Dimitri, kathariotites apo emena, eginan ton 15augousto.
Auta ta oliga.
Kala na pernas file Milto stin Ko.
Leonidas

Ανώνυμος είπε...

Ekana alli mia volta simera sto alsos merikes ores prin tin anaxorisi mou gia ta boreia. Emploutisa to xoma enos peukou kai mazepsa merika skoupidia akomi.
Kali sunexeia sto ergo sas, Dimitri kai loipoi.
Sunexizo ksana sto epomeno taxidi mou.
Leonidas

glam είπε...

Λεωνίδα, καλό ταξίδι, "εις το επανειδειν"......

Για σήμερα και για δύο μέρες Αθήνα, αποχαιρετώ την κόρη για Ισπανία, μετά μάλλον Μυτιλήνη για 1 εβδομάδα, τουλάχιστον.....

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Τα παραπάνω είναι σκέψεις ενός “κοινού κεφαλιού” και ελπίζω όχι “κενού.
Δεν ξέρω αν το κεφάλι σου είναι κοινό ή κενό αλλά των υπεύθυνων είναι σίγουρα κενότατο αν κρίνω από τη φωτιά που έκαψε την Αττική το ΣΚ που μας πέρασε :(

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μία παράκληση, αν ξαναπάτε για να προστατεύσετε το άλσος πείτε και σε εμένα να έρθω.

Ανώνυμος είπε...

Oso pio poli ginomaste toso pio kala Ioanni K. Mila me ton doctor pou einai monimos katoikos Galastiou kai to pleon aguristo kefali. Kai sigoura thelei 1 xeri boitheias sta potismata, kathariotites kai loipes ergasies sto alsos.
Leonidas
http://www.tvxs.gr/v18891

glam είπε...

Ιωάννη: ευπρόσδεκτος πάντα.
Όσο αφορά τις φωτιές, ούτε καν να ακούω δεν ήθελα.
Τα ίδια και τα ίδια χρόνια τώρα, πόσο να τους αντέξεις.....όλους μας!
Ούτε να γράψω οτιδήποτε μου, κάνει καρδιά...:(

Ανώνυμος είπε...

Ela vre Glam! Tora eida to sxolio sou.Ta leme tin epomeni fora pou tha eimai ekei. Kali sinexeia stis diakopes sou.
Leonidas
PS. Dimitris ekei?

doctor είπε...

Καλησπέρα σε όλους.
Γιάννη μόλις επιστρέψω από Αλεξανδρούπολη θα κανονίσουμε να είναι και ο Glam o οποίος θα φέρει φέτα από τα Άγραφα κι εγώ τσίπουρο από τον Έβρο!

Γιώργη ρίξε ρε αν προλάβεις κανένα πότισμα το Σ/Κ γιατί Παρασκευή φεύγουμε για πολύ βόρεια.
Γράψε αν ποτίσεις, αλλιώς θα πάω εγώ μεσοβδόμαδα.

Την Κυριακή πότισα. Δυστυχώς το άλσος κατελήφθη πάλι από τους περιπλανώμενους τσιγγάνους οι οποίοι έχουν κάνει πολλά σκουπίδια, έχουν πάρει πίσω τα λάστιχα που είχα, έχουν ρίξει την ωραία ξύλινη επιγραφή που έβαλε κάποιος που έγραφε "μην πετάτε σκουπίδια" και γενικά φέρονται παντελώς ανεγκέφαλα. Μόνο αν τους εκλάβει κανείς ως αγριοκάτσικα ή ως ακαταλογίστως πράττοντες ιθαγενείς μπορεί να τους δικαιολογήσει. Το θέμα είναι ότι εμείς καθαρίζουμε το δάσος κι αυτοί το κάνουν να μην πω πως...
Τους διώχνει ο Δήμος και οι μπάτσοι μα αυτοί μετά από λίγες μέρες ξανάρχονται...

Θα τους στείλω στο αναψυκτήριο του Μαγγίνα ή στην Ραφήνα στον χοντρό...

Ανέβηκα και 5 φορές στον λόφο με το μπιτόνι στον ώμο (είναι τόσο δύσκολη η ανάβαση που βάφτισα τον λόφο ...Γολγοθά!) και πότισα τα εγκαταλελειμένα δεντράκια του Σκάι. Μίλησα και με τον αντιδήμαρχο για τους τσιγγάνους και γενικά για την κατάσταση στο άλσος.

Η μόνη λύση για το αστικό πράσινο είναι η δυναμική περιφρούρησή του και τα ΕΡΓΑ, όχι τα λόγια.

Δημήτρης

doctor είπε...

Δεν αρκεί η αγανάκτηση, δεν φτάνει η οργή, δεν γίνεται τίποτα με το να βρίζουμε και να καταριώμαστε.
Η φύση είναι εκεί και περιμένει να την βοηθήσουμε.
Δεν αλλάζει τίποτα από τον καναπέ του σπιτιού ή από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή μας.
Γι'αυτό και είμαι αντίθετος σε πορείες με μαύρα στο Σύνταγμα κ.λπ.
Και που πήγα πριν δύο χρόνια τι έγινε; Είδα "ευαίσθητους" ανθρώπους να έχουν κάνει την πλατεία Συντάγματος ένα απέραντο σκουπιδαριό με πλαστικά μπουκάλια και μπύρες.
Δεν γίνεται τίποτα έτσι παιδιά, απολύτως τίποτα...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δημήτρη, ετοιμαζόμουνα να σου τηλεφωνήσω για να δηλώσω εθελοντής αλλά δεν χρειάστηκε :) Όταν έρθεις Αθήνα το κανονίζουμε.

glam είπε...

Επιστρέφω Κυριακή βράδυ, μπορώ να πάω Δευτέρα ή τρίτη απόγευμα.

doctor είπε...

Γιώργο το κανονίζουμε για Τρίτη απόγευμα; Θα σε πάρω τηλ. και αν κανονίσουμε μιλάω και με τον Γιάννη.

Φεύγω σε λίγο...!

doctor είπε...

Και λέω Τρίτη απόγευμα διότι επιστρέφουμε Δευτέρα βράδυ και δεν θα προλάβω.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Άσχετο αλλά γιατί δεχόσαστε ανώνυμα σχόλια;

doctor είπε...

Γιάννη, χα χα χα!!! Δεχόμαστε ανώνυμα σχόλια διότι ο Μίλτος και ο Λεωνίδας δεν ξέρουν να κάνουν εγγραφή στον blogger!!!!!!!!!!!!

Τσ,τσ,τσ, τι ντροπή!!!

Λόγω της σημερινής καταρρακτώδους βροχής το αυριανό πότισμα αναβάλλεται.Φρόντισε ο καλός Θεούλης...!

Leon είπε...

Milto mas tin eipane,xaxa.
Vrohi akousa? ti euxarista nea gia to alsos einai auta?
peite mas kai emas: diarkeia, posotita ktl.

glam είπε...

Τελική ;; ημέρα και ώρα άφιξης: Τρίτη 6,30 μμ.
Δύσκολο να βρείς εισητήρια, από αναβολή σε αναβολή το πάμε.....

Δεν με "χαλάει" ιδιαίτερα .....

doctor είπε...

Δελτίον καιρού: έβρεξε για μισή ώρα την Κυριακή και ώρα 8 νυχτερινήν.

Όπως όλα δείχνουν θα ξαναβρέξει την Τρίτη ή (και) την Τετάρτη.

Τα λέμε.

glam είπε...

Επιβεβαίωση των "περί βροχής", δυστυχώς ίσα-ίσα που ματαίωσε την συναυλία με τον Μ. Μητσιά γγγγκκκρρρρ
445 τουλάχιστον σταγόνες στέρησα εγώ από το Άλσος, έγινα μούσκεμα...

Ανώνυμος είπε...

http://epitropiktimadrakopoulou.blogspot.com/

doctor είπε...

glam, τον Μητσιά πήγες να δεις ή τον ...Μητσοτάκη;;;; Χα χα!

Σήμερα πήγα κι εγώ να δω τον κουρέα της Σεβίλης αλλά παρότι πήγα μισή ώρα πριν την έναρξη της παράστασης γινόταν το αδιαχώρητο και έτσι κάτσαμε 10 λεπτά και φύγαμε. Πάλι εσύ φταις φυσικά!

Λέω για το Σάββατο να πάμε μία εξόρμηση. Ακούς Γιάννη παιδί μου;;;;;;;

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δημήτρη, το Σάββατο δεν μπορώ μιας και θα είμαι στη Λέσβο, από την Δευτέρα 14/9 είμαι διαθέσιμος.

glam είπε...

Το Σ/Κ θα βρίσκομαι, προς μεγάλη μου λύπη στο χωριό...;)

Τα μελισσάκια θέλουν φροντίδα και προδέρμ.....όχι για τσίπουρα και κραιπάλες, απλά αναγκαίο κακό....:)

Ανώνυμος είπε...

Kati akouo sto radio gia kopi dentron sto Galatsi.
Pou, pos, pote kai giati?
Leonidas

doctor είπε...

Τι γίνεται ρε, όλοι στη Λέσβο πηγαίνετε φέτος;

Εδώ και 3-4 ώρες ρίχνει πολύ καλή βροχή: μέτριας και συνεχούς έντασης.
Κοινώς γλιτώσαμε το πότισμα και νομίζω ότι το γλιτώσαμε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.

Λεωνίδα, τι κοπή δέντρων και που;
Δεν άκουσα κάτι.

Αύριο λοιπόν θα πάω μια βόλτα προς τα πάνω να δω τι παίζει.

Ανώνυμος είπε...

Kati akousa sto radio, gia auto kai rotisa. Kati allo den vrika sto internet genikotera.
Den prepei na itane dentra sto alsos, alla kapou sunoikiaka...
an vro 'i akouso kati epanerchomai.
Zito oi vroches! hahahhahha
Leonidas

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ποιος άλλος είναι στη Λέσβο;

doctor είπε...

Ioannis, o glam πήγε εκεί διακοπές το καλοκαίρι, και άλλοι φίλοι και συνάδελφοι στη δουλειά.

Λεωνίδα μιλάμε για απίστευτη βροχή. Έβρεχε όλο το βράδυ και μέχρι στις 11 το πρωί, ασταμάτητα.
Έριξε σε ένα 24ωρο την τετραπλάσια βροχή που θα έριχνε όλο τον Σεπτέμβριο κατά μέσο όρο, όπως είπε ένας μετεωρολόγος στην ΝΕΤ.

Ανώνυμος είπε...

Euxarista vrohina nea!Yessssssssssssss!!
euxaristo gia tin enimerosi Dimitri.
Me ta dentra sxetika, akousate kati?
Exo tin entiposi oti prokitai gia to parko-oikopedo Veikou kai Iniohou (paraplevros kafeterias Esrosa).
Leonidas

doctor είπε...

Λεωνίδα, δεν ξέρω για το πάρκο, δεν άκουσα τίποτα.

Πήγα σήμερα στο άλσος και είδα ότι όλα τα δέντρα μας είναι ακμαιότατα και έχουν σκάσει από το νερό!

Οι τσιγγάνοι έφυγαν από εκεί, και ευτυχώς άφησαν πολύ λιγότερα σκουπίδια απ΄όσο περίμενα.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΚΩ.
ΚΑΙ ΔΩ ΕΡΙΞΕ ΚΑΛΕΣ ΒΡΟΧΕΣ.
ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΙΣ 3 ΟΚΤΩΒΡΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΦΥΤΑ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΦΥΤΕΨΩ ΚΙΣΣΟΥΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20.ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΚΑΠΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΣΤΟΝ ΣΟΥΗΔΟ.
ΜΙΛΤΟΣ

Υ.Γ:ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ.

doctor είπε...

Μίλτο σε περιμένω!

Εδώ έβρεξε πολύ εχθές (και το μεσημέρι και το βράδυ) και ξανάβρεξε και σήμερα προς το μεσημέρι αρκετά καλά.

Πήγα το πρωί στο άλσος. Κάτω άρχισε να βγαίνει καταπράσινο χορτάρι και η εικόνα του άλσους μετά τις τόσες βροχές είναι εικόνα Νοεμβρίου και όχι Σεπτεμβρίου.
Όλα τα φυτά είναι μια χαρά.

Ο μελισσοκόμος ακόμα παραθερίζει;;;; χα χα!

KitsosMitsos είπε...

Doc, έχω 2 κάδους οικιακό κομπόστ έτοιμο. Έβαλα στις γλάστρες μου όσο χρειαζόντουσαν, έδωσα και στον γείτονα, αλλά πάλι περισσεύει. Σκέφτομαι να πάω στο άλσος να το ρίξω σε κάποια απ'τα δεντράκια. Τι λες;
Αν ναι, σε ποια καλύτερα;

glam είπε...

Ο μελισσοκόμος είναι εδώ, δυστυχώς....:(

Παίζει τίποτα για Σαββάτο απόγευμα;
Βάζω φέτα και μέλι! (φοβερός συνδιασμός!!)

Μίλτο: Έχω μια "επιφύλαξη" για το πόσο μπορούν να ευδοκιμήσουν οι κισσοί, τα θεωρώ υδρόφιλα, αλλά μια δοκιμή θα μας πείσει....

Ανώνυμος είπε...

Glam Καλημέρα! Έχεις δίκιο υδρόφιλοι είναι οι κισσοί. Αλλά νομίζω ότι το μέρος είναι κατάλληλο.Δίπλα στη μάντρα που όσο νά `ναι δημιουργεί ίσκιο και κρατάει περισσότερη υγρασία,πιο κοντά στο γκαζόν που το ποτίζουν, άρα κάποια υγρασία θα τραβάνε όταν απλώσουν ρίζες και φυσικά υπάρχουν οι χρυσές εφεδρείες. Εσύ κι ο Δημήτρης.Θα ρίχνετε και κανά πότισμα που και που.Είχα βάλει και πριν χρόνια απ` την πίσω μεριά, προς Φιλοθέη και είχαν πιάσει. Έχω βέβαια να πάω κανά χρόνο να δω τι γίνονται, αλλά τελευταία φορά που τους είδα είχαν θεριέψει. Πιστεύω να τα καταφέρουμε.
Αγωνιστικά και συναδελφικά,
Μίλτος

doctor είπε...

Kitsos, αν θέλεις ρίξτο στα λιγούστρα, δίπλα στην πεζογέφυρα και κοντά στο πεζοδρόμιο της Βεϊκου. Καλοδεχούμενα!

***

Γιώργο δεν τα κατάφερα το Σ/Κ αν και πέρασα μια βόλτα με τις κόρες. Όλα τα δεντράκια είναι ΟΚ και ποτισμένα από τον καλό Θεούλη που κάθε Σάββατο ρίχνει και μια βροχή!

***

Μίλτο, μόνο να μας πεις που θα βάλεις κισσούς γιατί πας και φυτεύεις και δεν μας ενημερώνεις!!

KitsosMitsos είπε...

Θα πάω μάλλον σήμερα για το κομπόστ. :-)

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΗ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΚΙΣΣΟΥΣ ΑΠ` ΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΡΓΑ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ.
ΜΙΛΤΟΣ

doctor είπε...

Kitsos, ενημέρωσέ μας.

Μίλτο, τώρα το είδα το μήνυμά σου.
Σήμερα το απόγευμα λοιπόν φυτέψαμε με τον Μίλτο 6 κισσούς και εγώ που πήγα πιο πριν έβαλα δύο ακακίες (νομίζω ότι είναι ακακίες) και περιποιήθηκα τα μικρά πεύκα που είχε βάλει ο Σκάι.
Στόχος είναι να φυτευθούν στην θέση των δέντρων που ξεράθηκαν λόγω της αδιαφορίας του Δήμου Γαλατσίου (και της μη ενημέρωσης του Σκάι για αυτό το κατόρθωμα του Δήμου) δέντρα από το φυτώριό μου και από κάποιες πικροδάφνες που θα αγοράσω.
Να σημειώσω ότι ΟΛΑ τα δέντρα που έχουμε βάλει τα έχουμε βάλει με δικά μας έξοδα.
Ο Δήμος Γαλατσίου παρά το ότι έχει ενημερωθεί πολλές φορές για την ανάγκη περιφρούρησης του άλσους την Κυριακή το μεσημέρια από ανεγκέφαλους εκδρομείς που πηγαίνουν και αφήνουν του κόσμου τα σκουπίδια, δεν κάνει τίποτα.
Ας είναι, η επόμενη κίνηση είναι τα τοπικά ΜΜΕ και ο Σκάι.
Αρκετή υπομονή κάναμε...

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΣΣΟΥΣ
ΜΙΛΤΟΣ

doctor είπε...

Μόλις γύρισα από το πότισμα. Επειδή σήμερα έπιασε 30 βαθμούς και βροχές δεν φαίνονται στον ορίζοντα έριξα ένα καλό πότισμα με προτεραιότητα στα ...γυναικόπαιδα (άρτι φυτευθέντες κισσοί, λιγούστρα που μπήκαν τον περασμένο χειμώνα) ενώ οι παλιοσειρές (πικροδάφνες και λοιπά φυτά δύο ετών) έμειναν ...νηστικά λόγω αποθέματος (όντως, οι πικροδάφνες δεν έχουν πια ανάγκη διότι έχουν ριζώσει για τα καλά).

Οι κισσοί Μίλτο είναι μια χαρά, όπως και οι δύο ακακίες (ελληνικές είναι ηρέμησε) που έβαλα το προηγούμενο Σάββατο.

Μάζεψα και μία τεράστια μαύρη σακούλα με σκουπίδια και μίλησα προχθές με την Δημοτική Αστυνομία Γαλατσίου για το θέμα των γνωστών ηλιθίων που έρχονται κάθε Κυριακή για εκδρομή στο άλσος και τα κάνουνε σαν τα μούτρα τους με τα σκουπίδια που αφήνουν.
Δεν μπορώ να διανοηθώ τον συνδυασμό της βόλτας στο δάσος με την απόρριψη σε αυτό σκουπιδιών, είναι αδιανόητο για μένα. Αφού είναι τόσο βρωμιάρηδες ας πάνε για μπάρμπεκιου σε κάποιον ΧΥΤΑ...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δημήτρη, όταν ξαναπάς για πότισμα σε παρακαλώ ενημέρωσε με για να βοηθείσω και θα προθήσω το μπλογκ σας στον Συντονιστή της Τοπικής Κίνησης των Οικολόγων Πράσινων στην οποία "ανήκει" το Γαλάτσι. Ο συγκεκριμένος συντονιστής είναι πολύ αξιόλογος και πρόθυμος οπότε είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα σας βοηθήσει.

doctor είπε...

Γιάννη, σήμερα πήγα εκτάκτως. Κανονικά θα πήγαινα αύριο αλλά δεν ταίριαζε με τίποτα. Λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων είναι δύσκολο να κανονίσω συγκεκριμένη ώρα.
Αν κοιμηθεί νωρίς το μεσημέρι η μικρή κόρη τότε μπορώ να πάω, αν κοιμηθεί αργά όχι κ.λπ.!!!

Το επόμενο Σ/Κ θα προσπαθήσω να το κανονίσω από πριν (όσο μπορώ) και αυτό διότι θέλω να σε δω και να τα πούμε - ψάχνω και έναν μελισσοκόμο τώρα τελευταία αλλά δεν τον βρίσκω!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Καταλαβαίνω που τρέχεις μιας και έχει οικογένεια και θα ερθω ευχαρίστως αλλά δεν νομίζω πως κάνω για μελισσοκόμος...

doctor είπε...

Γιάννη, υπάρχει τοπική οργάνωση των Ο-Π στο Γαλάτσι;

doctor είπε...

Χα,χα΄! Γιάννη, εννοώ τον Γιώργο (glam) που είναι ο καλύτερος μελισσοκόμος blogger!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ναι σου στέλνω τα στοιχεία του συντονιστή με email.

doctor είπε...

Γιάννη περιμένω, στείλτο όποτε μπορείς.

Προς Στοκχόλμη και Κω: ρίχνει καρέκλες σήμερα και έβρεξε πολύ και χθες, οπότε οι κισσοί είναι σαν αλκοολικοί στο oktoberfest στο Μόναχο...!

Ανώνυμος είπε...

Euxarista ta vrochina nea pou mas les doctor. Exo tin entiposi oti toso nero mesa ston Septembri kai Oktovri den exei pesei ksana tin teleutaia 10etia. Oti kalitero gia tin talaiporimeni fisi...
Leonidas

glam είπε...

Κάπου εδώ είμαι και γω, αλλά με αυτές τις βροχές μόνο στο άλσος δεν μπορείς να πας.....
Την άλλη βδομάδα θα κατεβάσω και το “κοπάδι” από τα χειμαδιά, οπότε θα αυξηθούν τα “κίνητρα”..........
Αν όμως κανονίσετε κάτι, είμαι μέσα....

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Και εγώ είμαι μέσα αν πάτε.

doctor είπε...

Leonidas, έπεσε απίστευτη βροχή, ειδικά χθες τα ξημερώματα (από τις 3:30 έως τις 3:50 έριξε παπάδες, μόνο ο Χριστόδουλος δεν έπεσε, μπρρρρ!).

Το επόμενο Σ/Κ θα τα πούμε από κοντά.

Ανώνυμος είπε...

http://epitropiktimadrakopoulou.blogspot.com/2009/10/2410.html

Ανώνυμος είπε...

Teleiea, teleia...vroxina nea apo oli tin Ellada matheno. Stin Ko pos pame Milto?
Eukeria gia termatismo ton potismaton gia fetos,opote ligi ksekourasi gia tous maximous tou alsous 'h isos gia alles ergasies?
Xairetismata se olous sas.
Leonidas

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Για κάποιο λόγο, που δεν γνωρίζω, το gmail μου έβαλε το τελευταίο σχόλιο στα spams.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΩ. ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΝΕΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ.ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΦΥΤΕΥΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΥΤΕΨΩ 5-6 ΔΕΝΤΡΑ.
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΟΥ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΥΤΕΥΣΕΙΣ.ΔΙΠΛΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ.ΠΟΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΑΠ`ΤΟ ΑΛΣΟΣ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.ΜΙΛΤΟΣ

ΦΑΝΤΙ είπε...

Χρόνια πολλά βρε Δημήτρη!

Τώρα το διάβασε το ακόλουθο καταπληκτικό:

"Αφού είναι τόσο βρωμιάρηδες ας πάνε για μπάρμπεκιου σε κάποιον ΧΥΤΑ..."

Απίθανο χιούμορ!! Μπράβο βρε Δημήτρη.

Γιάννη δεν το λέμε σους ΟΠ να το κάνουμε σποτάκι ?

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Mirage
Φυσικά αλλά αμά θέλουμε να βρούμε σποτάκια θα βρούμε άπειρα.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Πρόταση για βιβλιο: "10 λεπτά για τον πλανήτη" της Anne Tardy.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Mirage
Έχω φτιάξει μία λίστα με λεκτικά που θέλω να τα κάνω μπλουζάκια, πολλά τα έχω πάρει από το βιβλίο που πρώτεινα να διαβάσετε. Ορίστε μερικά:
* Η Γη δεν μας ανήκει την έχουμε δανειστεί από τα παιδιά μας.
* Ο Πλανήτης που μας φιλοξενεί είναι μικρότερος από όσο φανταζόμαστε
* Οφείλουμε να αναλάβουμε δράση, αυτή τη στιγμή όλοι μαζί
* Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο
* Η Γη δεν ανήκει στον άνθρωπο, ο άνθρωπος ανήκει στη Γη
* Ένα χαμόγελο κοστίζει λιγότερο από τον λογαριασμό ρεύματος αλλά φωτίζει περισσότερο
* Μία εισβολή στρατού μπορεί να αντιμετωπιστεί αλλά όχι μία ιδέα ο καιρός της οποίας έχει έρθει
* Jo! (όχι στα Αλβανικά σχετίζεται με τη διπλή εισβολή, Ελληνική και Ιταλική, που υπέστη η χώρα στον Β' ΠΠ).

ΦΑΝΤΙ είπε...

Γιάννη, άσε τον πλανήτη είναι τεράστιος για εμάς ... ;) Από την κοσμοπολίτικη Οικολογία χορτάσαμε και οι ΟΠ έχουν πέσει στην γλυκή αγκάλη της .... δυστυχώς. Το άλσος Βείκου είναι ο "τόπος" μας, όλος ο πλανήτης βρίσκεται εκεί, ο Doctor το πρότυπό μας του καθαρόαιμμου Οικολόγου ... Αν θες βάλε όπου λέει πλανήτης "άλσος Βείκου", "Πεντέλη", "Υμητός", "Πάρνηθα", "Όλυμπος" ή "ελληνική ΓΗ" και πολύ μας πέφτει ...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@Mirage
Προφανώς και ο Πλανητης είναι too grand for me (όπως και η Οικολογία σε τελικη ανάλυση) αλλά σαν κάθώς πρέπει Οικολόγος είμαι και Αισιόδοξος.

doctor είπε...

Κρατάω το τελευταίο που έγραψε ο Γιάννης: Αισιοδοξία.

Τουλάχιστον να δώσουμε στην πράξη αυτό που μας αναλογεί.
Να νιώσουμε την χαρά ότι κάνουμε κάτι μικρό, έστω. Δίνουμε ζωή σε εκατοντάδες δέντρα και φυτεύουμε άλλα τόσα.
Δυστυχώς μόλις τώρα θυμήθηκα την διήμερη εκδήλωση με τους σπόρους στο άλσος.
Να ενημερώσω τους εκτός Αθηνών ότι και αυτό το Σ/Κ είχε βροχή (έχει γίνει έθιμο πλέον!) και συγκεκριμένα το Σάββατο.
Ίσως ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να φυτεύουμε στην περιοχή που ξεράθηκαν τα δέντρα του Σκάϊ. Οι λακούβες είναι έτοιμες και νομίζω ότι το μεθεπόμενο Σ/Κ καλό είναι να αρχίσουμε.

doctor είπε...

Γιάννη και Δημήτρη (ανταποδίδω τις ευχές και από εδώ), μην στηρίζετε όλες σας τις ελπίδες στους Ο-Π διότι οι Ο-Π δεν είναι οι σούπερμεν για να ικανοποιήσουν ένα τόσο δύσκολο έργο.
Η προστασία της φύσης, η φροντίδα των δασών, είναι στο χέρι όλων μας.
Δεν είναι υγιές να στηρίζουμε τα πάντα σε προσδοκίες.
Δεν περιμένω από τον Καφετζόπουλο ή τον Τρεμόπουλο να ποτίζουν δέντρα ή να κάνουν περιφρούρηση στον καύσωνα. Όχι ότι έχω τέτοιες απαιτήσεις.
Η αγάπη στη φύση δεν έχει όνομα και γι'αυτό δεν χρησιμοποιώ καν τον όρο "οικολόγος" για να με χαρακτηρίσω.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Δημήτρη, σαν μέλος των ΟΠ πιστεύω ότι είναι υποχρέωση μας να βοηθάμε σε τέτοιες ενέργειες. Όσον αφορά τη συμμετοχή του Τρεμόπουλού ή του Καφετζόπουλου είναι ο ορισμός του λαϊκισμού.

Ανώνυμος είπε...

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=99798

Ανώνυμος είπε...

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1102157

Ανώνυμος είπε...

http://www.tvxs.gr/v25586

doctor είπε...

Όλα βαίνουν καλώς. Σκάβω, φυτεύω και καμαρώνω τα ...ζωντανά μας να θεριεύουν με τις τόσες βροχές που έχουν πέσει.
Ψάχνω έναν μελισσοκόμο διότι το μέλι που μου έδωσε τελειώνει.
Τρώω μία κουταλιά κάθε τρεις ημέρες, σχεδόν "κοινωνώ των αχράντων μυστηρίων".
Τέτοιο μέλι είχα να φάω πολλά χρόνια για να μην πω ποτέ και κοκορεύεται ο Αγραφιώτης μελισσοκόμος!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ,ΦΑΕ ΝΑ ΓΛΥΚΑΘΕΙΣ!ΓΡΑΨΕ ΚΑΝΑ ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ...ΤΙ ΦΥΤΕΨΕΣ?ΟΙ ΚΙΣΣΟΙ ΖΟΥΝΕ?ΦΥΤΩΡΙΟ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΩ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ?
ΜΙΛΤΟΣ

doctor είπε...

Βάζω πικροδάφνες Μίλτο που είναι ανθεκτικές και πολύ όμορφες.
Έβαλα αρκετούς σπόρους από χαρουπιά σε γλαστράκια αλλά δεν θέλουν να φυτρώσουν. Ίσως ξεπεταχτούν την άνοιξη.

Σε λίγο φεύγω για πέρα.

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΚΙΑ.ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ.ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΤΙΣ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ.ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΣΥΚΙΕΣ.ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΜΙΛΤΟΣ

glam είπε...

Doc, καλό ταξίδι κλπ...

Μ' έβαλες να ψάχνω βραδιάτικα για τις πικροδάφνες!

Θυμάσαι, ίσως, ότι από την αρχή είχα διατυπώσει επιφυλάξεις γι' αυτό το φυτό, επειδή ήξερα ότι δεν το επισκέπτονται οι μέλισσες.......
Μελετώντας τώρα λίγο περισσότερο, έμαθα ότι είναι από τα πλέον τοξικά, και μάλλον, κανένα ζώο ή έντομο δεν το χαίρεται.......ούτε καν να το κάψεις δεν μπορείς....!

Άρα η ωφέλεια του είναι εξαιρετικά περιορισμένη, σαν όμορφη γυναίκα που δεν μπορείς να αγγίξεις!!
Για να αυξηθούν δραματικά οι ελπίδες σου, (δλδ πρώτος στη λίστα!) την επόμενη μελισσοκομική χρονιά αλλά και εκ μέρους όλων των εντόμων , πτηνών, ερπετών κλπ του άλσους και πέριξ αυτού, σε παρακαλούμε θερμά να υιοθετήσεις φιλικότερα προς εμάς φυτά.

Μπορεί η παραγωγή του μελιού μας να γίνετε στα υπέροχα βουνά των Αγράφων, αλλά η αρχική ανάπτυξη των σμηνών , που είναι απαραίτητη προϋπόθεση, συντελείται στο ταπεινό Γαλάτσι.

Υγ Πίστευα ότι η τελευταία “μυρουδιά” που σου ενεχείρησα , θα κατέληγε στο στόμα των μωρών της οικογένειας, (η λέξη “μωρό” όχι με την Μυτιληναίϊκη έννοια όπου περιλαμβάνει και 40αρηδες !!) :))

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Οπς νάτα και εδώ τα Ασιατικά trolls :P

doctor είπε...

Γιώργο, η πικροδάφνη δεν δίνεται σε κανέναν δεν το ήξερες;
Τι θέλεις να βάλουμε, τόσες χιλιάδες πεύκα και λουλούδια δεν τις φτάνουν;;;

Γιάννη, δεν έρχονται να σκάψουν και λίγο οι κινέζοι παρά μόνο έρχονται εδώ για να ρίχνουν τοξικά πικροδάφνεια λινκ!

doctor είπε...

Πήγα πάλι την Κυριακή και έσκαψα λίγο τα φυτά γύρω γύρω γιατί τα έπνιξαν τα χόρτα τα οποία λόγω των βροχών έχουν γίνει σωστά δέντρα!
Παρασκευή και Σάββατο έπεσε απίστευτη ποσότητα βροχής και το άλσος ήταν για λασπομαχίες!

Ο γνωστός μαλάκας έβγαλε ένα αρωματικό που είχε βάλει ο Μίλτος πριν 2 χρόνια. Το ξαναγράφω, έτσι και τον πιάσω θα τον θάψω επι τόπου...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Γιάννη, δεν έρχονται να σκάψουν και λίγο οι κινέζοι παρά μόνο έρχονται εδώ για να ρίχνουν τοξικά πικροδάφνεια λινκ!
:)))

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ποιος θα μας σώσει από τα trolls? :P

Ανώνυμος είπε...

Kai ekei pou legame me ton Milto prin apo ligi ora oti oi filoi mas den grafoun pleon nea sxetika me to alsos Galatsiou edo, na sou kai epesa se auto: http://www.tvxs.gr/v28532
Leonidas

glam είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους, από την παγωμένη Irunus

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΘΗΝΑ.ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΕΞΟΡΜΗΣΗ.ΜΙΛΤΟΣ!

ΦΑΝΤΙ είπε...

Χρόνια καλά σε όλους!

δ.σ είπε...

Το "Save Galatsi", απέδωσε , αποτελέσματα..! (έχει γίνει rain forest απ΄το πολύ πότισμα )
Το Γαλάτσι το 2110!

Ha en trevlig trettondedag Doctor..

δ.σ είπε...

* Trettontedagen..

* I gamla tider betraktade man trettondedagen som avslutningen på julen och ibland rentav som början på det nya året.

δ.σ

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@δ.σ
Kalo :)

@δ.σ 2
Mia metafrash?

Sygnwmha gia ta fragoxiotika alla eimai se aerodromio sto ekswteriko.

δ.σ είπε...

@ΙωάννηςΚ

Πρόκειται για σουηδικές ευχές..
trettondedag ,πάει να πεί Θεοφάνεια, ή Φώτα, ή κάτι τέτοιο.

Πάντως, οι σουηδοί γιορτάζουν εδώ, όχι για θρησκευτικούς λόγους, αλλά για να ικανοποίησουν τίς κοιλιακές (και καμμιά φορά και λίγο παρακάτω ) λαχτάρες τους .

Νάσαι καλά
δ.σ

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Σε ευχαριστώ.

Η Σουηδία δεν είναι εξαίρεση στον μη μεγάλο εαρτασμό των Φώτων μιας και σε πολλές Καθολικές χώρες ισχύει το ίδιο. Παραήρση: Προφανώς γνωρίζω ότι η Σουηδία δεν είναι Καθολική χώρα...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Κάτι σχετικό-άσχετο: έχετε επικοινωνήσει με τους Δήμους που υπάγεται το Άλσος για βοήθεια;

doctor είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους.

Οι δεντροφυτεύσεις συνεχίζονται κανονικά και εύχομαι το Γαλάτσι να γίνει σαν το δάσος των Νάβι στο Άβαταρ ή σαν την φωτό που έστειλε ο φίλος δ.σ.
Κι αν έρθουν οι καργιόληδες με τα ελικόπτερα να το καταστρέψουν θα φωνάξουμε τον ...Κάμερον και θα σωθούμε!!!

doctor είπε...

Γιάννη, οι όμοροι Δήμοι, συσκέπτονται, διαβουλεύονται και όλο συναποφασίζουν.
Όπως στο Ελληνικό, από όπου έφυγε το αεροδρόμιο το 2001 και ακόμη συζητάνε...

doctor είπε...

9 χρόνια συζητάνε αν θα γίνει πάρκο και για μένα φταίνε οι κάτοικοι οι οποίοι μπορούν με μια μεγάλη εξόρμηση να γεμίσουν τον χώρο δέντρα και να βάλουν τα γυαλιά στους τοπικούς κηφήνες.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μιας και ανέφερες το παλαιό αεροδρόμιο κάποτε είχα διαβάσει ότι τα έργα δεν προχωράνε επειδή το κόστος για να βγάλουν την άσφαλτο των διαδρόμων είναι μεγάλο. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι βέλτιστο να πουλήσουν ένα μέρος του χώρου, το υπόλοιπο να γίνει πάρκο και με τα χρήματα που θα βγάλει το κράτος να απαλλοτριώσει οικοδομικά τετράγωνα στο κέντρο της Αθήνας και να τα κάνει μικρά πάρκα.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Με τόση βροχή ο μόνος κίνδυνος είναι να πνιγούν τα φυτά :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Ο Κλώνος του George W Bush...

glam είπε...

Γιάννη, συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση, νομίζω ότι το είχε προτείνει ο Μάνος!
Μήπως είσαι ΔΡΑΣΗ και δεν το ξέρεις;;)

glam είπε...

Όσο αφορά το κόστος εκσκαφής και μεταφοράς της ασφάλτου του διαδρόμου, αυτό θα μπορούσε να μειωθεί στο ελάχιστο αν αντί να μισθωθούν φορτηγά ζητούσαν, όσα φορτηγά μεταφέρουν χώματα να τα αδειάζουν εκεί, που θα χρειαστούν μελλοντικά, αντί στην χωματερή, και να ξαναφορτώνονται με μπάζα (σπασμένη άσφαλτο) και στην συνέχεια να προωθούνται για χωματερή, με ένα επιπλέον κόστος 5 ευρώ ανά φορτηγό.

Το κέρδος για κάθε φορτηγό είναι σημαντικό , επειδή ο επιπλέον χρόνος καθυστέρησης είναι 10 - 15 λεπτά της ώρας σε σχέση με τις 2 ώρες που "θέλει" κάθε αμάξι για να πάει και να γυρίσει από χωματερή, ενώ θα κερδίζει 30% παραπάνω ανά δρομολόγιο.

Και σου “μένει” κέρδος καθαρό το χώμα , που θα χρειαστεί να συμπληρωθεί το κενό όπου αφήνει η άσφαλτος αλλά και για διαμορφώσεις του χώρου.......

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@glam
Όχι δεν είμαι Δράση παρόλο που έχει πολλά στελέχη που εκτιμάω: Τ9ν Στέφανο Μάνο, τον Πάσχο Μανδραβέλη, τον Χαρηδήμο Τσούκα και φυσικά τον Νίκο Δήμου (σ.σ. έγινα μπλόγκερ για να σχολιάζω στα μπλογκς του). Έχω μία τεράστια διαφορά με τη Δράση: δεν είμαι τόσο φιλελεύθερος.

Σε κάθε περίπτωση είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων και νοιώθω μια χαρά εκεί :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@glam
Η Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αναπλάσει το κέντρο τς Αθήνας όπως είχε προτείνει ο Στεφανος Μάνος.

Μακάρι.

glam είπε...

Γιάννη, χαίρομαι και εύχομαι να πετύχει...
Η "ιδέα" ότι η Αθήνα δεν μπορεί να γκρεμιστεί, σε ορισμένα σημεία, και να γίνει πιο ανθρώπινη πόλη (με πράσινο, χώρους κλπ) είναι λάθος, που σύντομα, ελπίζω, θα αποδειχθεί....

Όσο αφορά τους Οικ. Πρασ., όλοι κάνουμε κάποια λάθη στα νιάτα μας, εγώ για να φανταστείς ήμουν αριστερός....:)

Υγ. Και γω για τον "δάσκαλο" ξεκίνησα το μπλόκινγ!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@glam
Τι εννοείς με "λάθη στα νιάτα μας"; Όσον αφορά την ΑΘήνα μακάρι η Μπιρμπίλη να πραγματοποιήσει τις εξαγγελίες της.

glam είπε...

Γιάννη, αυτή η συζήτηση "θέλει" καλό μεζέ και κρασί για να είναι εποικοδομητική.....!

Περιληπτικά και μέχρι να συμβεί το προηγούμενο, κάποια στιγμή ελπίζω να συμβεί...., θα σου πω ότι μετά από εμπειρία 49 χρόνων, πιστεύω πλέον ότι:
Το Ελληνικό κράτος, από την μεταπολίτευση ειδικά και μετά, άσχετα από το ποιος είναι στην εξουσία, στην ουσία του είναι "αριστερό", δλδ όλο και μεγαλύτερο και ισχυρότερο.

Δεν χρειάζεται να διαβάσεις αυτό για να το συμφωνήσεις.

Αντίθετα η ΔΡΑΣΗ, όπως και γω, πιστεύουμε ότι το κράτος πρέπει να είναι περιορισμένο και να παρεμβαίνει μόνο όπου υπάρχει πρόβλημα που δεν “μπορεί” να λύση η αγορά......

Και επειδή μου αρέσει να μιλάω με παραδείγματα:
Αν αναθέσεις στο κράτος να μεταφέρει 1 σακί αλεύρι από την Αθήνα στην Λάρισα, ενώ η “αγορά” θα το μεταφέρει με κόστος άλλο 1 σακί (20 ευρώ)και σε 3 μέρες, το κράτος θα χρειαστεί να ξοδέψει 1000 σακιά, τουλάχιστον (20.000 ευρώ για γραφειοκρατία, μισθοί υπαλλήλων, λαδώματα κλπ κλπ,) και όταν το πάει θα έχει σκουληκιάζει και θα είναι για πέταμα........

Και επειδή δεν πιστεύω ότι μπορούν να συνυπάρξουν το “καλό” και το “μεγάλο” κράτος, κατάντησα φιλελεύθερος.....:)

doctor είπε...

glam και Ioannis, κι εγώ ξεκίνησα το blogging λόγω του Δήμου (άγαλμα πρέπει να του στήσει το blogspot)!

Ρε σεις πότε θα βρεθούμε στο πεδίο της μάχης; Εγώ πάω κάθε Κυριακή πρωί τελευταία, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω την ακριβή ώρα και δεν θέλω να σας στήσω.

Θα πάω την Κυριακή το πρωί [πρωί εννοώ κατά τις 11 ε;;;;].


Όσον αφορά την πολιτική σας συζήτηση, είμαι κάπου ανάμεσά σας, θεωρώ τους Ο-Π ως πάσχοντες από τα γνωστά ιδεολογήματα της ελληνικής Αριστεράς και τη Δράση ως απευθυνόμενη μόνο σε ανθρώπους συγκεκριμένης ευρωπαϊκής παιδείας.
Για να στηθεί ένα κράτος χωρίς υδροκέφαλο κρατικό μηχανισμό απαιτείται σοβαρός, σοβαρότατος ιδιωτικός τομέας με κουλτούρα και αξίες ενώ στην Ελλάδα έχουμε από τη μια ένα οθωμανικής νοοτροπίας Δημόσιο και από την άλλη έναν ιδιωτικό τομέα γεμάτο με απατεώνες επιχειρηματίες,είτε προσκολλημένο στο δημόσιο και στους ΟΤΑ για να παίρνει έργα είτε εφαρμόζον τον εργασιακό μεσαίωνα όπου ο εργαζόμενος στίβεται και όταν τελειώσει το ζουμί τον πετάνε στον δρόμο, αν δεν έχει προλάβει να πάει στο ψυχιατρείο.

Κοινώς... αει σιχτίρ θα πάω στο Ζαϊρ.

Η μόνη σωτηρία της Ελλάδος είναι η επιστροφή των Βαυαρών. Δηλαδή να αποτελέσει ομόσπονδη δημοκρατία της Γερμανίας και να μην υπάρχει κανένας Έλληνας σε δημόσια υψηλή θέση.
Ξέρω, ξέρω, είμαι ανθέλλην και αφελληνισμένος και προδότης και Ιούδας και Εφιάλτης και Κουϊσλιγκ...!!!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

@glam & Doctor
Μπορούμε να συνδυάσουμε τα 2 events. Να πάμε στο άλσος και μετά για κοψίδια. Το email μου βρίσκεται στο προφίλ μου.

glam είπε...

Καλό μου ακούγεται.......κυρίως το δεύτερο σκέλος!
Πάντως πρώτα δουλειά και μετά σε μαγαζί....δεν "κουμπώνει" καλά..
Λάσπες, ιδρώτας, κλπ θα μας..... διώξουν.

Την "πρωινή" παρουσία θα την κάνω και βλέπουμε.....

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Να πρωτείνω κάτι άλλο;
Πρωί δουλειά, μετά σπίτι για μπάνιο και απόγευμα ή βράδυ για μάσα. Χρόνο έχω πολύ :)

doctor είπε...

Λοιπόν, αύριο στις 11 θα είμαι εκεί. Δεν θα είμαι στον πλάτανο αλλά καμιά διακόσια μέτρα πιο πάνω.
Θα έρθει κατά πάσα πιθανότητα και ο Μίλτος. Ήρθε για Σ/Κ από την Κω και θα φέρει 4-5 δέντρα για φύτεμα.
Δεν μπορώ να βρω πυράκανθο στο Γαλάτσι γμτ.
Φέρτε πράμα για φύτεμα, μόνο να είναι του ..κλίματος (πικροδάφνες, λιγούστρα, χαρουπιές, μουσμουλιές κ.λπ.).

Για τα κοψίδια έχει δίκιο ο Γιώργος Γιάννη. Θα μας διώξουν ωσάν τα σκυλιά άσε που δεν έχω και χρόνο.